niedziela, 29 września 2019

Szyszunia na nów

28.09.2019 NÓW.
Nów wrześniowy to czas, kiedy...
idzie NOWE❗️

Nowy Rok Numerologiczny (4)
rozpocznie się nowiem 28 września 2019 i trwać będzie do
17 września 2020. Kulminacja nowiu, dziś 20:26❗️
Każdy nów to otwieranie nowego rozdziału.
Nów wrześniowy – to zamknięcie rocznego cyklu numerologicznego i otworzenie nowego!
 
Nów 🌑 w Wadze ⚖️ - rozpoczyna NOWY CYKL
Dobrze jest zrobić bilans poprzedniego roku,
poodmykać zaległe sprawy i wyznaczyć kierunki na nadchodzący cykl.
Uwalniamy się od starego, by dać miejsce nowemu.🥳
Który rok odpalasz?

 Mój rok, to rok JEDYNKI.
Trzasnęłam sprzątanko, czyli uporałam się ze starociami,
potem kąpiel, 
a wieczorem spotkanie.
Wieczór literacko-muzyczny za mną.
Dyktanda nie pisałam, ale z przyjemnością będę wspominała spotkanie z językoznawcą dr. Grzegorzem Rudzińskim. Muzyczny akcent - koncert zespołu "hethet" umilił nam wieczór.

A wieczorem... księżycowy nów wykorzystałam do zasiewu.

Akcja szyszunia 👍

1.Idź do lasu, parku i przynieś szyszunię ( jesienią,kiedy szyszki dojrzewają).
2.Posadź szyszunię w doniczce tak, aby większa jej część wystawała z ziemi.
3.Podlewaj codziennie, ale małą ilością wody, (nadmiar spowoduje,że szyszka zgnije).

4.Wypowiedz intencję.
4.Potem już tylko wypatruj, kiedy pojawi się malutkie drzewko.


Drzewko spełnionych marzeń 💚





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz