wtorek, 31 grudnia 2019

2019/ 2020


****************************************


MÓJ ROK
UFAM

Sok z pomarańczy, pycha! Tak powitałam Nowy 2020 Rok!
I przemyśleniami. Nie, nie postanowieniami, o których zapomina się z nastaniem świtu.
Przemyślenia.
Fajnie jest cieszyć się z małych rzeczy z drobinek, bo one tak jak sekundy tworzą czas, tak one tworzą rzeczywistość. Będę się drobinkami cieszyła, będę je zauważała.
Fajnie jest świecić, światło rozjaśnia mrok.
Będę świeciła, a gdybym zagubiła się w ciemności, będzie jak znalazł. A światło jest potrzebne, choćby po to żeby zauważać drobinki i... swoją drogę. Czasem drogę innych.
Będę świeciła swoim światłem, nie światłym odbitym. Jestem. I to jaka jestem jest jedyne i niepowtarzalne. Jestem jedynym takim "egzemplarzem", prawda? Prawda. Dlatego będę prawdziwa. Pozwolę więc nie wstydzić się tego, kim jestem.
Będę mówiła głośno i wyraźnie... Jestem Ewa, piszę książki, bo to jest prawda.
Będę prawdą i autentycznością.
"Nie lękajcie się".
Będę szła za tymi słowami.
Fajnie jest marzyć i jeszcze fajniej te marzenia zobrazować, dlatego, zamiast listy stresujących postanowień, właśnie dziś, na przełomie ostatniego i pierwszego czyli w ostatni dzień roku zrobiłam
Mapę Marzeń.
Będę marzyć. Będę marzyć z rozmachem, będę szła za marzeniami i wierzyła, że spełnienie marzeń jest realne. Bo jest.

UFAM...
sile wyższej niż ja. Bogu.Wielkiemu Duchowi. Wszechświatowi.
Zawierzam temu, że jestem prowadzona właściwą drogą.
Swoją drogę w Nowym Roku zaczynam od pierwszego kroku... 
i będzie to pierwszy krok ze słowem...

ZAUFANIE

I właśnie tego Wam życzę, moi kochani Czytelnicy.
Życzę Wam, abyście w tym Nowym Roku ufnie kroczyli drogą, której pragniecie.
Życzę Wam, abyście mieli odwagę mówić własnym głosem.
Życzę Wam, abyście świecili swoim światłem i nieśli swoją prawdę
Życzę Wam, wiary w siebie i swoje marzenia.
Miejcie wiarę i ufajcie.

CUDA. One istnieją!!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz