niedziela, 5 stycznia 2020

2020 - to praktyka ...

 ODWAGA.

Nie jestem odważna, ale postanowiłam odnaleźć w sobie odwagę i być kobietą praktykującą odwagę!



Będzie to rok ufności i odwagi.
Nie wiem czy będzie to łatwe, być odważną...
Odkryć siłę w wrażliwości, bo nie ma odwagi bez odsłaniania siebie.
Mieć odwagę przestać bać się tego, kim jestem i tego, co mam do zaoferowania temu światu.
Mieć odwagę pokazać siebie, niedoskonałą-wystarczającą.
Mieć odwagę czuć się komfortowo ze swoją mocą i talentami.
Mieć odwagę być wolna, niezależna, prawdziwa.
Być kobietą, która wierzy, że może wnieść coś dobrego do tego świata.


W świecie, w którym każdy mówi Ci jaka masz być, jak żyć, jak wyglądać, co jeść, jak się zachowywać, dokąd chodzić... Ja - Ty, musisz stanąć za sobą murem. Odwaga przydaje się tu baaardzo. Trzeba tylko zrozumieć w co się wierzy i o co walczy. Zaakceptować i przyjąć to. Potem znaleźć w sobie ODWAGĘ i zrobić z tego użytek... Iść odważnie za swoja prawdą.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz