wtorek, 3 marca 2020

Mam swój dzień!

Dziś jest wtorek 03. 03. 2020r
  • Imieniny: Tycjana, Kunegundy
  • Wschód słońca: 6:17
  • Zachód słońca: 17:18
  • Dzień trwa: 11 h 1 min
  • Do końca roku pozostało 303 dni
i świetnie... ale dla mnie najważniejszą informacją jest, że dziś mamy...

Międzynarodowy Dzień Pisarzy 2020

I mam swoje święto.

Pewnego dnia powołałam do życia bohaterów...
A dziś... świętuję.
Ale mam dziś dzień... ach ❣️


Nie podejrzewałam, że będę pisarką.
Nie podejrzewałam również paru innych rzeczy, ale że pisarką chyba najbardziej.
Mieszkam sobie od dziejów zarania (wiem, nie ta kolejność)
w małym miasteczku, (jak śpiewał Zbigniew Zamachowski) takich powiedzmy... Brzezinach.
Taka ja.

Napisałam i z drżeniem serca wysłałam powieść.
I stało się.
08.06. 2018 wydałam pierwszą książkę.
Gdyby nie wydarzył się tamten dzień, dziś bym nie świętowała.

Jak się czuję? 
CUDownie.

 Kocham Was, Czytelnicy i kocham tę przygodę


    



A tak przy okazji...
Takie mam marzenie...
Wchodzę do takiego na ten przykład dentysty albo siedzę sobie w busie, no dobra w kolejce do lekarza (choć tu, to może najmniej) a tam...
człek pochylony nad książką, (w sensie czyta, nie się jej przygląda, bo ona leży)... 
i jest to  moja książka.

Wtedy sobie pomyślę – Wow! Ewa, Osiągnęłaś wszystko.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz