czwartek, 23 kwietnia 2020

Światowy Dzień Książki i Praw Autorskich

23 kwietnia...  Dzisiaj Światowy Dzień Książki, więc czytajmy i świętujmy! 
Świętują wtedy autorzy, wydawnictwa, księgarnie, 
ale przede wszystkim jest to dzień czytelników.  
To doroczne święto organizowane przez UNESCO w celu promocji czytelnictwa, edytorstwa
i ochrony własności intelektualnej za pomocą praw autorskich.

                        Ja zasiadłam w fotelu, będę sobie z tej okazji układała historie z literek...
                                                    w moim centrum dowodzenia.
                                            
                                               Taką mam czytelnię i piselnię w jednym.

 

  Myślę, że to jest święto wszystkich, którzy kochają książki 📚
Jeśli chodzi o mnie, to dzięki książkom poznałam wielu cudownych ludzi,
i dzięki książkom jestem szczęśliwa.
Bo, że spełniły moje marzenia, to chyba jasne jak 🌞





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz