wtorek, 5 maja 2020

Dzień, który zmienił moje życie...


Był piąty dzień maja, kiedy pewien mały człowiek zaszczycił mnie
i zechciał być moim nauczycielem ❣️
I z tego małego człowieczka, nie wiadomo kiedy, wyrósł dorosły, najkochańszy na świecie człowiek.
Jakubie, synku mój, masz w sobie siłę dębu!
 

Jakubie, WSPANIAŁY CZŁOWIEKU, jestem z Ciebie dumna
i życzę Ci, abyś pozostał sobą i był szczęśliwy.
NIECH CI ŻYCIE SPRZYJA. ❣️❣️❣️❣️❣️
Kocham Cię mama.
 
 
 
**********

 
 
Piąty dzień maja 2020
 
Zmiana ustawienia węzłów księżycowych 2020- 2021. Czas na zmiany!
Czas na nowe spojrzenie na życie. Na siebie! Powrót do domu!
Ruch naprzód. Wytrwałość. Ukierunkowana cierpliwość. Punkt docelowy- Dom.

Dotarcie do celu 💥 Ewa Maja Maćkowiak - PISARKA 
💥Na koniec świata👍 
💥To nie koniec świata👍
💥 Miłość na końcu świata
💥Łapacz chwil
💥Wszystko będzie dobrze 👌
💥Kiedyś mnie pokochasz
💥Kocha Lubi Szanuje


 
Węzeł księżycowy w domu ósmym domaga się zdrowego kompromisu między interesami zbiorowości, a indywidualnym rozwojem, dzięki czemu można osiągnąć duchową osobistą harmonię.
I ja zamierzam to uczynić!
Zbliżyć się do otoczenia i jednocześnie pozostać silną, niezależną, wolną jednostką. 
Spróbuję więc klasycznego kompromisu (spróbuję być kimś w społeczeństwie), bo społeczeństwo jest sumą wszystkich „ty”.

Jeśli wspinam się po szczeblach kariery społecznej i zdobywam bezpieczną pozycję, jestem kimś, kogo trzeba szanować. Jeśli jednak będę upierać się przy swojej karierze, staję się zależna od ocen innych. Z jednej strony mam pozycję, która daje mi pewną "władzę", ale z drugiej strony znajduję się pod krytycznym naciskiem społeczeństwa.
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz