poniedziałek, 20 sierpnia 2018

Debiutantka.

Debiutantka ze mnie, oj da dana dana. Mogę se tak śpiewać, do samego rana.

Pojęcia nie miałam, że są "jakieś" topki na Empik. A już z pewnością do głowy by mi nie przyszło tam zaglądać. Nie zaglądałam więc. Może i wstyd się przyznać. Ale chwilka, jaki wstyd?
To w końcu mój pierwszy raz, a z pierwszymi razami, to powszechnie wiadomo... że nie wiadomo.
Tak więc dostałam wiadomość i fotkę od Ani Sakowicz czy wiem, że na topce Empik jestem...
No i tu wypadłam na sierotę. No ale kiedy odzyskałam bystrość, dotarło!
Jestem na TOP 100, na pozycji 100...99... 91...88... 85... 51...37...
25 BRAWO JA! Takie wejście, łoch!
Przesłodka liczba, ach! Potem było już lepiej.



25

To jest przewspaniałe uczucie. A co najwspanialsze, że to dzięki czytelnikom. Moim.
I to jest dopiero motylkowanie w brzuchu!


Debiutantka ze mnie, oj da dana dana. Mogę se tak śpiewać, do samego rana.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz